افزونه جدید گوگل google site kit برای وردپرس
نوشته شده توسط : ساحل

 site kit یکی از جدیدترین افزونه های است که گوگل برای نمایش اطلاعات گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالاتیکس، گوگل ادسنس، PageSpeed Insights در پیشخوان وردپرس ارائه داده است که شما میتونید کلیه اطلاعات آماری را در داشبورد وردپرس خود داشته باشید.

 

افزونه google site kit چیست؟

شما به این فکر کنید که وقتی میخواهید اطلاعات آماری گوگل سرچ کنسول خودتون رو ببیند برای اینکه کار باید سرچ کنسول رو باز کنید سپس داخل سرچ کنسول اطلاعات سایت رو ببینید آنالیز کنید و بعد از بررسی دوباره به سایت خودتون برگردید و تغییرات لازمه رو اعمال کنید.

حالا شما به این فکر کنید که ابزارهای گوگل رو یکجا و در پیشخوان وردپرس خود داشته باشید و نیازی نباشد که برای بررسی سایت وارد سرچ کنسول شوید و فقط کافی باشد یک افزونه نصب کنید و به راحتی وقتی وارد افزونه می شوید به راحتی اطلاعات سرچ کنسول برایتان به نمایش درآید و افزونه جدید گوگل google site kit برای وردپرس همچنین وقتی وارد برگه و یا نوشته ای در سایت خود شدید تنها فقط با یک کلیک بتوانید آن مطلب را آنالیز و بررسی کنید.

حالا یه خبر خوب اینکه گوگل افزونه ای رو بصورت رسمی به نام google site kit برای سایت های وردپرسی ارائه کرده است

(نکته خودمونی: به قدری سایت های وردپرسی زیاد و با قدرت هستن که حتی گوگل رو هم مجبور میکنه یه افزونه اختصاصی برای WordPress ارائه بده. آیا هنوز به قدرت وردپرس ایمان نیاورده اید!! آیا اینها نشانه نیست



:: بازدید از این مطلب : 78

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: